۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۶

«جشن انتخابات»؛

صف اقتدار و آگاهی مردم در استان تهران/ جشن تکلیف سیاسی ادامه دارد

صف اقتدار و آگاهی مردم در استان تهران/ جشن تکلیف سیاسی ادامه دارد

تهران- مردم استان تهران با گذشت ۶ ساعت از شور انتخاباتی با آگاهی و همدلی، برای پرشورتر کردن انتخابات صف اقتدار بستند،‌ در این میان حضور اقشار مختلف در ساعات اولیه آغاز رای گیری مشهود است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: مردم استان تهران طبق وعده امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با تکیه بر اصول آگاهی و همدلی برای اقتدار و امنیت کشور در صف ایستادند تا با دست خود انتخابی دیگر را رقم بزنند، از آغازین لحظات شروع فرآیند رأی گیری تا کنون شهرستان‌های استان تهران شاهد استقبال پرشور شهروندان در پای صندوق‌های رأی هستیم.

جشن سیاسی در استان تهران همزمان با سراسر کشور با حضور مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک، اسلامشهر، پردیس، دماوند، شهریار، ملارد، رباط کریم، بهارستان، شهرقدس، فیروزکوه، شمیرانات از ساعات ابتدایی روز با حضور در پای صندوق‌های رأی در حال برگزاری است و مردم به منتخبین خود رأی داده‌اند.

طبق گزارش‌های واصله مردم از ۷ صبح در محل اخذ رأی حاضر شدند اما شروع انتخابات در استان تهران با کمی تأخیر آغاز شد و علت این تأخیر، کندی سیستم‌ها اعلام و مقرر فرآیند رأی گیری به صورت آنلاین و آفلاین انجام شود و هم اکنون همه شعب در حال رأی گیری هستند.

هم اکنون ۶ ساعت از زمان آغاز انتخابات در استان تهران و سراسر کشور گذشته و صف‌های رأی از جمعیت پر و خالی می‌شوند و شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

جشن سیاسی امروز جشن اقتصادی و فرهنگی فردا خواهد بود

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امروز روز جشن سیاسی ملت ایران است که جشن‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

فتاح دماوندی افزود: از همه مردم دماوند دعوت می‌کنم در پای صندوق‌های رأی حضور پرشور داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح انتخابات را پررنگ‌تر کنند و بدانند هر رأی مردم رأی به امنیت و سرنوشت و موفقیت خود و نسل آینده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به این انتخابات چشم دوخته و اگر مشارکت زیاد باشد اثر توطئه‌ها با مشارکت حداکثری خنثی خواهد شد افزود: همه کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند و همه کسانی که امام حسین دوست هستند بدانند امروز روز اسلام است و کسانی که در ایام اربعین و ماه محرم سعی می‌کنند به امام حسین (ع) ارادت داشته باشند و عرض ادب کنند امروز روزی است که با رأی و مشارکت سیاسی خود پایه‌های خیمه امام را محکم می‌کنند و رأی به اسلام و قرآن و اهل بیت می‌دهند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: از رأی اولی‌ها دعوت می‌کنم با شور در انتخابات شرکت کنند و کسانی که تا به حال رأی نداده‌اند امروز شرکت کنند و به منافع خود و فرزندانشان رأی دهند، انتخابات امروز مهم است و اثر بین المللی و جهانی دارد و برای دهه‌ای بعد باقی خواهد ماند و امیدواریم مردم با رأی خود دشمن را ناامید کنند و پیش بینی این است که مشارکت قابل قبول خواهد بود و انشااله درصد ارا بالا باشد و بلوغ سیاسی و اجتماعی در مردم به منصه ظهور گذاشته شود و مردم به وظیفه دینی و ملی خود عمل خواهند کرد.

صف اقتدار و آگاهی مردم در استان تهران/ جشن تکلیف سیاسی ادامه دارد

از روی آگاهی فرد اصلح را انتخا ب کنیم

احسان محمودی یکی از شهروندان پردیس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ گفت: با وجود همه تبلیغات سو که از سوی دشمنان صورت گرفته بود امروز شاهد حضور پررنگ و مؤثر مردم در صحنه انتخابات هستیم.

محمودی با بیان اینکه تصور می‌کرد با شلوغی و ازدحام برای رأی دادن مواجه نباشد گفت: شاهد صف طولانی در شعبه اخذ رأی بودم و خوشحال هستم از اینکه از روی آگاهی فرد اصلح را انتخاب می‌کنم.

صف اقتدار و آگاهی مردم در استان تهران/ جشن تکلیف سیاسی ادامه دارد

تخلف انتخاباتی در فیروزکوه نداشته‌ایم

ابوالقاسم مهری، فرماندار فیروزکوه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امروز با حضور حماسه ساز مردم در فیروزکوه با ۸۱ شعبه و ۲۴۵ صندوق اخذ رأی در ۲ شهر و روستاهای فیروزکوه در حال برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ هستیم.

مهری با اشاره به حضور ۱۷۶۰ نفر دست اندرکاران انتخاباتی گفت: در پی برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند و پرجاذبه برای مردم می‌باشیم تا بالاترین مشارکت را به ثبت برسانیم و مردم این شهرستان با حضور پرشور نشان دادند می‌خواهند برگ زرین دیگری را در افتخارات فیروزکوه به ثبت برسانند.

فرماندار فیروزکوه در ادامه در خصوص وجود تخلف انتخاباتی و همچنین میزان تعرفه‌های انتخاباتی در شهرستان نیز بیان داشت: تخلفی را تا کنون نداشته‌ایم و پیش بینی‌های لازم برای کمبود تعرفه پیش بینی شده و در صورت کمبود تعرفه اکیپ‌هایی برای تأمین اعزام خواهند شد.

وی گفت: با توجه به اینکه زمان اخذ رأی ۱۰ ساعت تعیین شده و تا ساعت ۱۷ می‌باشد اما تقاضا این است که مردم عزیز با رعایت پروتکل‌ها طول روز را انتخاب کنند تا با ازدحام مواجه نشوند و پیش بینی شده که فرآیند اخذ رأی تا ۱۲ امشب و ۲ بامداد شنبه ادامه داشته باشد.

صف اقتدار و آگاهی مردم در استان تهران/ جشن تکلیف سیاسی ادامه دارد

بر اساس این گزارش، با گذشت ۶ ساعت از انتخابات همچنان بر حضور مردم و افزایش صف‌های طولانی برای اخذ رأی افزوده می‌شود.

کد خبر 5237645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha